نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7416
-
الف
+

علت محبوبیت سریال «خانه به دوش» از زبان «مریم امیرجلالی»

کرکتر «ناهید» در سریال «خانه به دوش» درپیوند با علت محبوبیت این سریال صحبت کرد.

«مریم امیرجلالی» بازیگر سریال کمیدی «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران در پاسخ به اینکه چرا در فلم هایی که کارگردانی آن را رضا عطاران به دوش دارد، نقش بازی نمی کند، گفت: من خیلی وقت است که آقای عطاران را ندیده ام و به شما هم می‌گویم که اگر ایشان را دیدید سلام من را هم به وی برسانید.

به گزارش آی فیلم2، «مریم امیرجلالی» کرکتر «ناهید» در سریال کمیدی «خانه به دوش» زمانی از بازیگران پر کار سریال‌های تلویزیون ایران بود، ولی مدتی است کم کار شده است.

او در پیوند با این موضوع به خبرنگار مهر گفت: فلمنامه هایی که به من پیشنهاد می‌شود کیفیت خوبی ندارند.

بانو امیرجلالی افزود: من همیشه کوشش می کردم با هنرم خودم را نشان دهم و هیچ وقت از رابطه برای گرفتن نقش استفاده نکرده ام همچنین همیشه تلاش کرده ام بی ریا کار انجام دهم و این تلاش‌ها موجب این شده است که مردم هنوز هم من و آثارم را دوست دارند.



امیرجلالی با بیان این حرف که مردم هنوز هم سریال‌هایی مانند «خانه به دوش» را دوست دارند، گفت: مردم ساده بودن را دوست دارند و چون فلمنامه‌های سریال های قدیم زندگی مردم را ساده و واقعی نشان می‌داد با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

او تاکید کرد:به نظر من تجملاتی که حال در سریال‌ها می‌بینیم چندان نمی‌تواند مخاطب را جذب کند.



بازیگر سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران ادامه داد: شاید حال سریال‌ها با بودجه بیشتری ساخته می‌شوند و تجملات بیشتری داشته باشند اما در پایان هیچ پیامی به مخاطب منتقل نمی‌شود.

امیر جلالی در پاسخ به اینکه چرا در فلم هایی که کارگردانی آن را رضا عطاران به دوش دارد بازی نمی کند، گفت:  من خیلی وقت است که آقای عطاران را ندیده ام و به شما هم می‌گویم که اگر ایشان را دیدید سلام من را هم به وی برسانید.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران  در پایان گفت: با اینکه مردم من را بیشتر در سریال‌های کمیدی دیده اند، اما خودم بازی کردن در سریال‌هایی با موضوع اجتماعی را بیشتر دوست دارم.

سریال «خانه به دوش» به کارگردانی «رضا عطاران» هر روز ساعت ( 7 شب به وقت تهران- 8 شب به وقت کابل- 8:30 شب به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

داستان این سریال درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست.

او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

«ایرج محمدی» و «مهران مهام» تهیه‌کنندگان سریال «خانه به دوش» بوده‌اند و بازیگرانی چون «رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «علی صادقی»، «آناهیتا همتی»،«خشایار راد»، «بهنوش بختیاری»، «غلامحسین لطفی»، «فلور نظری»در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر